onsdag 19 mars 2014

HÄJHÄJ NU ÄRE JAG OCH MINA BILDER IGEN

I söndags firade jag och mjuk 2 år som partnerrrzzzz, det betyder sliskig körsbärsskumpa
och 2 h på relaxen. Så awezzzome och grattis till oss osv.

I lördags var jag och mjuk på teater, vi såg den satiriska "Den
flygande handläggaren" så mycket roligare än vad jag trodde.
Köpte juice i pausen. Intresseklubben exploderar av
entusiasm.

Ett helt fantastiskt sätt att äta "swedish fishes" på.

Näst-nästa helg fyller hen i mitten år och har bjudit till kalas i staden där
kyrkan på bilden nedan finns. HASHTAGfettgammalinstabild HASHTAGfiltersomfan
HASHTAGgudvadlångthårjaghade???

Den här kyrkan gick man alltid förbi när man var lite vinfull och på väg
hem till mormors lägga för att sova. Ps. fett osmart att gena
uppför uppförsbacken när det är blank-is och snöblandat regn kl 02.35 på
natten(eller morgonen beroende på definition). Just saying... Nu är jag så pass duktig att jag
åker nattbuss eller taxi. När tant Agda ens går ut på natten numera dvs...

Nu ska jag se en serie som min lillazyzter tycker är bra, näst efter hennes favvo Skilda Världar.
Vafan måste hon bo på Irland för??? :-(((

Inga kommentarer: