söndag 23 mars 2014

Näst sista helgen i mars. Snart är det väl 2015.

I helgen åkte jag till ett blåsigt Stockholm för att träffa mina
föräldrar som hade bestämt sig för en liten hotellweekend i
huvudstaden. Här är utanför medeltidsmuseet som vi bestämde
oss att besöka.



Eftersom jag sällan orkar flytta bilderna i logisk ordning vore det ju onödigt att
börja nu. Här syns dagens loppisfynd från dagens loppis/marknad
i Rocklunda. En leoscarf, en porslinskissemjaaau med ögonskugga och
en hembakt toscakaka. Så jäkla mycket folk så blev less och stannade inte alltför
länge utan åkte hem och hade "fullt upp".......................................

Medeltidsmuseet. Inget LCHF här inte.


Gick runt i mina slöriga loafers som såg ut som gamla kissetofflor
men så hittade jag dessa fina skor.


Skaffade nya glasögon.

Och nu ligger jag i min renbäddade säng i min
renstädade lägenhet och väntar på att en ny dag
ska börja. Hatar ensamdagar. Även fast det
är skönt och nyttigt ibland. 


Inga kommentarer: