måndag 9 december 2013

Blond Snövit.

Har nu äntligen fattat hur jag vill ha mitt hår. Utborstade sträva lockar så att man 
ser ut som en blond Snövit eller brudarna i Twin Peaks (EJ Laura Palmer ffs). Typ 
mer Donna eller Audrey. Ser man kuddarna där i bakgrunden? Fina va? 
(lol att jag skrev det som en fråga pga alla mina tusentals läsare....)
En tvättbjörn med glasögon och en divig grevinna-katt. Allt man kan önska sig i 
inredning. Nu saknas bara en kanin (obs! ej riktig!) här hemma så kan jag spendera all
min tid hemma på ett ytterst skrämmande houswife-möter-Snövit sätt. Man kan 
även se på denna bild att jag skaffat ett par angenäma c-kupor utan att ha tagit till
kniven. Styrketräning gör mer än vad man kan tro, och några jäkligt mysiga sambokilon ehhehe.
Hatar förresten följande ord; sambo och pojkvän. Vad finns det då kvar för benämningar att använda på Allen förutom just "Allen"?! Fästman, kille, kompis. Ahahahahahaa. "Det här är min kompizzz Allen!" Kanske måste vänja mig vid nåt av de förstnämnda. Vi närmar ju oss snart två år tillsammans. Ja, det var ju otippat att jag skulle skriva en liten text här. Har ju inte hänt på ca Supermånga månader (kanske år?). Förlåt för en miljon parenteser och irrelevant text. Tror jag tappat nån hjärncell pga tråkiga höstmånader som övergick i iskall vinter. Så pass kall att jag skaffat en dunjacka istf en fancy kappa :(((

2 kommentarer:

Sofie Johansson sa...

Jag är en läsare! :D Jag jag jag jag!
Har själv skaffat mig en redig vinterjacka. Hatar att frysa!

wednesdaypie sa...

Haha åh! Vem behöver tusentals läsare när man har en hängiven! =))) Trodde inte att det var nån som läste min blogg längre. haha.