fredag 20 december 2013

OBS: viktigt och läsvärt inlägg.

Fixat julnaglar. Nej, det blir tyvärr inte snyggare än
såhär vid målning på hemmaplan.

Hälsade på Sofia som precis skaffat katt som gillar att slicka en
i ansiktet. Emira tror jag visst att kissen heter. 

Glossybox, tydligt jul- & nyårstema. Nu behöver jag bara bli
bjuden på en nyårsfest...

Julhemligheter. Inte för att mormor läser min blogg men...
Hon ska få en jättefin fotobok.

Håkan Hellström på Bombardier Arena. Sittplats. Och
det var fantastiskt. Jag börjar bli gammal, men så skönt
att sitta på konsert?!

Provade ett par glasögon medan Allen pratade med
optikern. Jag tyckte att jag var fin i dessa. Behöver nya
glasögon. Ser ut som en dagisfröken i mina nuvarande
glasögon.


På friskis hade en snubbe (antar att det var en snubbe pga otroligt stora skor)
tagit fel skor. Förstår faktiskt inte hur detta går till?! Man tar på
sig skorna, de måste knytas eftersom det är den typen av
skor, och så SER man inte att man tar fel skor? Jättekonstigt...
Han hade dessutom ett par Eccoskor och tar ett par icke-Eccoskor.
Värt att lägga ut alldeles för mycket pengar på bekväma Eccoskor
och ta ett par obekväma. Hejdå.

Inga kommentarer: