fredag 15 november 2013

Känner mig aningen nedstämd efter dagens ridlektion. Jag tror att jag hetsade igång mig själv och blev rädd och ja... "Do one thing everyday that scares you". Jag antar att jag behöver något sånt här. Pga denna nedstämdhet känns det legit att ladda upp 4-5 bilder på sig själv som egoboost, right?

Sminkad och redo för fest. Min fölsisfest.

Tantfrippa och blåbärsgröt med pumpafrön.

Söndagssväng på Dollar Stores då alla rengöringsmedel
hemma var slut (och vi älskar ju att städa...) Allen
tyckte jag skulle prova denna mössa. Såg ut som en bebbe.

Sotade ögonen och klädde mig i leopard för en ultimat knark-look.

Brown Eyed Girl.

Nu finns TVÅ surfplattor i hemmet. Nu behöver vi aldrig
prata med varandra igen. 

En häst från min ridskola. Eller så är det en ponny. Har
fortfarande inte lärt mig. 

Inga kommentarer: