fredag 4 november 2011

förutom fredag

Fick en blog award av Sandra och kan inte annat än säga tack och bock! Även hon har en trevlig blogg plus att hon är en fin vän!


1. Varför började du blogga?
Började blogga för första gången när jag flyttade hemifrån. Plötsligt bodde man ensam. Och då behövde man en blogg, eller hur?


2. Vilka bloggar följer du?
Följer inte så många egentligen. Har någon gammal klasskompis blogg jag brukar läsa och några vänner som bloggar.


3. Favoritfärger?
I klädväg gillar jag det som är svart och allt som är skirt och blommigt. I min lägenhet gillar jag att ha varma färger för att det ska kännas varmt och hemtrevligt. 


4. Favoritfilm?
Har alltid gillar Titanic. Annars gillar jag kostymdraman såsom Marie Antoinette och Shakespeare in love. The nightmare before christmas, kalle och chokladfabriken och Harry Potter-filmerna är ju också bra. Ja, jag är ett barn.


5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Indien, Kambodja, Filippinerna (så att jag kan göra min The Trip) och Ryssland. Ja, Asien har sannerligen mycket som lockar.


Vill nog allra helst skicka vidare denna award till Rebecka för att jag gillar att läsa om hennes auktionfynd och för att vi brukar göra coola saker tillsammans när vi ses, typ fika. Och Sofie för att hon skriver mycket tänkvärt som jag ibland är för bekväm för att tänka på. 

1 kommentar:

sofie sa...

Naw, vad gulligt! :) Du tänkte på lilla mig! Så glad jag blir.