måndag 31 oktober 2011

well the eggs chase the bacon round the fryin' pan

Måndag. Två föreläsningar. På en dag. Intressant på förmiddagen men aningen segt på eftermiddagen. Jag lärde mig i alla fall att man kan tro på saker som "onda ögat" och att kanelkaffe är väldigt urindrivande. 

Kände ett starkt begär av varm choklad när jag kom hem. Så det drack jag. På en måndag. Beacause I'm worth it. Eller ja, min hjärna är åtminstone värd varm choklad. 

Ska snart ta en promenad runt kvarteret och smyga in på skolan och lämna in gruppuppgiften eftersom jag glömde att göra det tidigare i dag. Det man inte har i huvudet får man ha i benen. Som vuxna gillar att säga, följt av en låtsas-tankspridd gest och ett fniss. Så rolig är jag. På en måndag. Måndag den sista oktober.

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

En vacker dag ska jag testa att göra det där kanelkaffet. Inte för den urindrivande effektens skull utan för att det luktade så förbaskat gott. :)