måndag 28 juni 2010

but trust me on the sunscreen. som en full student på ett flak kommer också du också vakna upp dagen därpå.

Idag har jag och Evelin stekt en lagom lång stund på Öviks köttmarknad Nyänget. Det var trevligt. En sådan här ljummen sommarkväll kan man sitta ute i trädgården med en lättöl och en tallrik fylld med rester från igår. Nu ropar mamma och pappa att jag borde se Wallander och det kan jag ju inte tacka nej till (SnyggSverrir är ju med).

På fredag får jag se VampWee (som jag sådär familjärt brukar kalla dem. Eh).

1 kommentar:

sofie sa...

Svarta tygskor låter helt perfekt, lätt att matcha till allt? Var i Sverige ligger skolorna lokaliserade måntro? Jag är så sugen på att flytta tillbaka till Umeå igen, är jag lite schitzofren tror du? Jag har liksom kommit på att jag trivdes rätt bra där trots allt. :-)
Jag fortsätter plugga på distans från Falun till hösten, kursen heter den "Språkande Människan" och jag tror det blir intressant! Jag tycker absolut vi ska ses! Vi har ju sprungit på varandra på stan några gånger tidigare, har vi bara haft tur då eller? Har då inte sett dej på himla länge. Såg dock lillsyrran din sitta på stan i torsdags tror jag visst! Kram