söndag 9 augusti 2009

deep in the forest

Tillbaka i skogen, igen. Försöker få någon slags ordning på mina saker inför flytten. Jag flyttar om en vecka. Konstigt men sant. Det är trettio grader i skuggan, därför är det verkligen fy skam att man sitter vid datorn. Nåja, har åtminstone varit ute i princip hela dagen så jag är nog ursäktad.

Saker jag lärt mig under sommaren 2009:

- Nyänget är Öviks köttmarknad under sommaren.
- Alla killar/män LÅTSAS att de gillar att kolla på discovery channel.
- "Jag ska på klon" betyder att man ska gå på toaletten (förr sa man klosett istället för toalett).
- Ordet praktsmutsig används faktiskt i det svenska språket.
- Dagens ungdom ÄR skit (alternativt; Det var bättre förr).
- Min röst är inte lika manlig som jag alltid trott.
- Hur många gånger en kommunutsänd målar om en parkbänk så finns det alltid någon skitunge som skriver hora på den.

Med andra ord har jag inte lärt mig särskilt mycket i sommar.

Inga kommentarer: