fredag 12 december 2014

Om det har hänt något sen sist? Vi kan kolla...

Jag har varit kroniskt trött och haft praktik där man
var klädd i pikétröjor à la douche-hockeygymmare.
Hyn har inte tvättats eller omhändertagits på hela
hösten som ni kan se ovan. 

Varit på Svansjön framför av St Petersburgs balettensemble.
Så himla bra var det och 2,5 timme gick asfort.

Bror och Sandra har varit på besök. Vi spelade TP där
svaren på frågorna slutade gälla ca år 1973.

Haft Emilia på besök. Bad henne posera med denna
gödselhög. Det gjorde hon gladeligen.

Jag har varit jävligt dålig på quizkampen.

Bakade födelsedagstårta till min bf som fyllde 29.

Haft en bra hårdag. PÅ MIN B-DAY?! **HUR TUR!?**

"Spasibo!" tänkte dom nog här.

Köp snask precis som om jag hade blivit dumpad.

Blev missnöjd när jag färgade håret förra veckan.
Men man kan ju inte få allt. Hade ju trots allt
fint hår på min b-day brekkie (lol va? #SvenskarSomFlyttatTillAustralien)

Saknat Eve så att jag sett henne överallt.

Fick en svinstor tårta på min fölsis som jag på egen hand åt upp
på tre dagar eftersom min *bf* inte tycker om prinsesstårta
eftersom han inte är någon prinsessa som jag är.

Den här katten verkade smårisig och haltade. Jag
klappade, fotade och döpte till Lucas. Precis som den
där HLR-maskinen nivet. 

Låtsades vara en gymperson. Senaste: "glömt" att gå till
gymmet på 2 månader, ojdå.

Åkt rulltrappa och haft dålig hållning hela livet men
inte fattat det förrän nyss. :'(

Farsdag har firats med go'mat'N

Deko-brasa har införskaffats inför X-MAZZZ "hur du spenderar
pengar på saker du inte behöver del 652"


SÅ SUMMAN AV DEN STÖTTA KARDEMUMMAN ÄR VÄL ATT DET EGENTLIGEN
INTE HAR HÄNT NÅGOT SUPEROVANLIGT DE TRE SENASTE MÅNADERNA. 12 DAR KVAR TILL JULAFTON ETC.