onsdag 10 september 2014

Har haft två veckor i skolan och är redan less och vill helst vara i Marocko och sippa drink och sola. Vara rik går också bra. Lägger upp lite bilder för att visa *alla* hur spännande liv jag har.

Vallby friluftsmuseum hade höstfest så då
sa sextioåringen i mig att jag måste dit. I
detta hus hade florister gått bananas. 

Hade min bror och hans kära på besök så vi besökte
det nya ZuPeRcoOla badhuset. Det var kul men
mycket folk över-jävla-allt.

Man måste se och träffa djur några gånger i månaden
för att må bra. Det är jag helt säker på.

Detta är då en bakispasta som jag åt på Vapiano efter
att ha druckit för mycket vin och därmed missat Lily Allen.

Helt vanlig lördagsfrukost osv. I am the pancake-mazzzzter.

Blev orimligt glad över en stor bägare med frozen yoghurt när
jag var med familjen i Lettland i somras.

I Lettland köptes även en massa körsbär som höll på att börja jäsa
så fick lov att koka en massa sylt som ej smakar bra.

Fin eftermiddag på Vallby friluftsmuseum. Här kan man sitta
och äta bakelse, och det gjorde man ju såklart pga gillar bakelse.

Jag och mormor säger nastrovje från Riga. Da svidanja!

Inga kommentarer: