lördag 1 mars 2014

Nu är det dags för "bildbomb" igen. Från min superspännande vardag.

På Kaférummet Storken i Uppsala. Supermysigt men
inte optimalt pluggställe då det är mer sorl
där än i en högstadiematsal. Men en kan
tjuvlyssna på andras samtal, och det kan ju
vara nog så kul.

Gick över en bro som kallades järnbron. Fick lite Amsterdamfeeling
av broarna+vattnet.

Så här kan min frukost se ut om jag faktiskt ansträngt mig för
att göra det lite mysigt. Gröt dränkt i bär och kokosflingor. Och frukt
"för att det är nyttigt" ;pPPppPPpppPpppP hashtagFYI.

Mysig helgfika på Kalle på Spången i Västerås.
Jag tog givetvis en semla och Allen tog en eclair
som han inte tyckte om. "Smakar ej som
ryska eclairer..." sa han eftersom det är känt
som ett ryskt bakverk som vi alla vet. GullAllen :-))))

Fixade mina naglar knallröda. Men så får jag inte
ha när vi ska till Marocko sa Allen eftersom
det är förföriska naglar. 

Ikväll blir det såklart mello andra chansen. Skall snart åka
iväg till kvällens sällskap * packar ned morötter och dip*.

Laddar upp med ett glas vin...... eller nä, det är faktiskt citronlemonad.
*WiLd & cRaZy*

Inga kommentarer: