söndag 9 februari 2014

One day you're here, one day you're there & one day you're in the tvättstuga.

Jaha. Här sitter jag i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska tvätta klart. Fantastiskt rolig människa en är som tvättar två söndagar på raken men I guess that's the way the cookie crumbles. Allen har Jay-Z på högsta volym (en nödvändighet när det diskas efter lördags-mello-taco-kaos). OCH GISSA VEM SOM SKA PÅ MELODIFESTIVALEN DEN 8:E MARS?!?! Öh, ja, YOHIO såklart eftersom hen gick vidare direkt till final. Tänk att en ska behöva förklara ALLT för er (mina tusen bloggläsare)... *suck*

Här kommer fyra inte så intressanta bilder:

Denna bild blir ju såklart intressant eftersom
det är den intressantaste person jag har i mitt liv.

Engelska parken i Uppis. Knäppte denna bild och ba
"åh häääär kommer det bli fint på sommaren".

Bild med mysigt instagramfilter. Kafé Storken. Firade att jag
skrivit min första ryskatenta med att köpa en slät kopp kaffe och
äta sötmandel som jag smusslade fram. *obehaglig kafégäst*

Detta är min nya favoritfrisyr. Tar max 5-7 minuter (asså?!?!). Inte
blev den ju fulare för att man råkade hittade några
tygblommor i en låda. Sånt där en (läs; kanske bara Amanda)
"fyndar" på H&M för en guldpeng och sen inte fattar vad en
ska ha det till. Sen fattar en 6 månader senare. 



Inga kommentarer: