måndag 14 januari 2013

So much to do so little time! Går mest runt och känner mig ful och smurrig pga kommande tenta. Tentaplugg gör en omänsklig. Gollum Style, typ. Therese tycker att jag bloggar (pluggar höll jag på att skriva, freudian slip!!!) för lite. Slänger upp lite bilder från senaste tiden på grund av bristande fantasi! :))) Är lite mer frälst av Instagram nu för tiden (alla ba: nähä?!) där heter jag amandasahln om nu någon (av outgrundlig anledning) skulle behöva den informationen.


Här är en bild från gamla stan i Tallinn.
Det var mysigt men slaskigt. 
A köpte en ny dator häromdan. Ni skulle ha sett
säljarens CRAY CRAY EYES när han gick över från att
prata om Pc till att börja prata om Mac.
Skräcken när han dessutom började SMEKA
Macbookens tangentbord. Och den bekväma
frågan vi fick; "Bor ni i lägenhet eller villa? Kanske radhus?"
Jodå, vi ska snart köpa vovve, ellerrrrrrr. 

På nyårsafton hängde jag och Sofia hemma hos
dessa två. De har fint de luxe hemma hos sig!
*lite avis*

Drack en gindrink och tänkte på Rebecka
som någon gång då och då brukar dricka denna.
Kom söderöver snaaart!
En dag drog jag och mjukis på hockey.
Jag fick äta pizza så hur kunde man inte
vara nöjd?

Inga kommentarer: