måndag 17 september 2012

Nej, jag använder inte min mobilkamera så ofta nej... Väljer oftast det väsentligaste att fotografera. Njut!

I somras var jag på stan en dag och tyckte att jag behövde
föreviga detta.

I slutet av sommaren åkte jag på en kryssning till  Riga med A.
Vi köpte blinkande disco-lotteri-vodkadrinkar . Vi vann inget. 

Morgonen efter discolotteriet anlände färjan till Riga.
Detta var frukostutsikten. Försökte räkna antalet lyftkranar
men blev tvungen att ge upp!

Popaganda! Deportees!

Sandra med sitt fina hårsvall!

Thåström.

Hemma hos A får man dricka jättesött honungste ur muggar med
kattungar på....

Förra veckan var jag på en utställning på Naturhistoriska Riksmuseet.
Gick även en sväng i museiavdelning och hittade en uppstoppad
sälbäbis :((( Ja, jag vill ha en säl som husdjur, helt normalt.

Ful fisk som man inte vill stöta på om man är och badar i havet...

Sen åkte jag till Hogwarts och träffade Harry och hans fina uggla
Hedwig.................................................Eller?

Sen hittade jag vad jag trodde var en överviktig säl men det var
en s.k. vikare (ej att missta för vikarie) och skrek av förtjusning.
Sen åt jag korv med bröd (......) och åkte hem till Västerås för
att skjuta upp tentaplugget ännu en dag.

Inga kommentarer: