onsdag 26 september 2012

Can you teach me how to feel real?

Hejhejhej, här sitter jag i biblioteket och pluggar (läs bloggar)....

Speglar mig i webcam... *ärsåsnyggskablifrökensverige*

Hon som sitter framför mig skruvar på sig....
Vänder sig irriterat om för att se var oväsendet
kommer från..... Jag ser förvånad ut och har munnen full.....

......av kex! Så jag prasslar, knastrar, knattrar (tangentbordet)
och sörplar högst av alla inne på det tysta stadsbiblioteket.
Gick hit för att jag tyckte skolbiblioteket var för knastrigt,
prassligt, knattrigt och surrigt..... Ja, surrar det gör jag inte
i alla fall, för det vore ju sjukt att prata med sin egen
webcam-bild, eller?

1 kommentar:

Anna sa...

hoho, det här kommer låta jättekonstigt men jag går i din klass (stalkervarning hehe, sandra tipsade om din blogg way back) och din blogg (eller du) är så himla rolig! ville bara säga det. nästa gång jag ser dig i skolan kommer jag skämmas, för let's face it, det är lite pinsamt att kommentera en klasskamrats blogg när man aldrig pratar med personen i fråga hehe. fridens liljor! / stalker-anna