onsdag 22 augusti 2012

instagrambilder och sommar

Vissa sommarkvällar dansade jag sönder fötterna med
Frida och co.
Andra dagar spelade jag minigolf.
Men mest var det mjukglassen jag ville åt. 
 
Hängde en massa med A.

Rökte, åt baguette och drack torsdagsvin
med Emilia som precis flyttat till Storuman!

En dag jobbade jag inte nattskift, då såg jag
såhär fräsch ut!

TP med Evelin och Emilia. Vi drack även te
och var allmänt vuxna.

Jag, pappa och mamma drog till Vallentuna för
att hälsa på farmor :)))

Ibland var jag ute och gick. Sprang nån enstaka gång.
Mvh lat.

Undrat varför A inte tagit ner sin julstjärna fast vi
var i juli månad...

Trött efter nio timmars nattjobb, en timme kvar till jag
slutade. "Åh, vilken fin orkidée." Sen när observerar/
uppmärksammar jag krukväxters skönhet?!
Mvh man blir halv-cp av att jobba på natten. Och lönnfet.

En solig dag i Umeå!

Hälsade även på mormor som spenderar sommaren i stugan.

Inga kommentarer: