söndag 26 augusti 2012

I helgen var jag på Popaganda. Eftersom jag har en sinnessjukt retro telefon kunde jag knappast knäppa några bra bilder så jag lånade några av mitt sällskap! Tack på förhand!


Sandra och jag var glada! :)))

Vissa var glada för att Patrick Wolf susade ner
till publiken.

Här har vi Ida, Jesper, Sandra och jag tittandes på Deportees.
Även Jonathan var med.

Eftersom det var festival fick man röka.

Vinhäng innan Loves spelning! Ida och Sandra fastnade på bild!
Love var hur bra som helst och spelningen gick alldeles för fort.
Sen gick vi på Chutney (tror jag det hette) och åt
världens godaste mat! Och då hade man börjat se ut så här och då
visste man att det kanske räckte med vin för den kvällen.


Och idag har jag mest hängt i soffan med mat från Spicy Hot och
kollat på Skönheten och odjuret.
Tack allihopa för en fin helg!

Inga kommentarer: