måndag 2 januari 2012

Somnade tidigare än ett spädbarn i går och sov längre än en morgonpigg pensionär i morse. Ja, det var ju trots allt nyårsdagen så det spelar inte så stor roll.

Klockan är snart halv tolv och jag har hunnit plugga, se på nyheterna (Det måste nog bli mitt nyårslöfte, att veta vad som händer i världen. Eller åtminstone hänga med liiiite bättre. Hatar att känna mig som ett får när folk pratar om shabedi och shabeda.) och målat naglarna i färgen ethnic. Ser ut som om jag mekat med bilen som jag inte äger.

Hörde att det fanns överblivna kakor i en låda ute på altanen. Vad passar bättre när man ska plugga anatomi och fysiologi i cirka hundra timmar till?

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Överblivna kakor? Åh, avundsjuk Sandra. Västerås är ju ganska tråkigt utan dig. I skrivande stund sitter jag i en datorsal och försöker plugga men stör mig mest på högljudda ryssar. Kom hem nu! :)