fredag 27 januari 2012

Jag färgar håret jag. Och lyssnar på Peter Gabriel.

Helt plötsligt var klockan tjugo i sju på kvällen? Och jag har varit vaken sedan sju i morse. I dag har jag varit världens mest krävande energiknippe trots en hel dags föreläsning om mikrobiologi, hjärnan borde vara mosigare.

I morgon åker jag och Sofia en sväng till huvudstaden för lite trevligheter på kvällen. Plus att vi får träffa MorotsPersson, vad kan gå fel?

Så vad händer i kväll? En lönefredag som denna. Plugga lite. Fast bara lite. Sen middag framför Grey's Anatomy. Sen ansiktsmask och sedan ska jag bada i parfym. För jag bor själv och då behöver man inte dra in på det som är gott! På föreläsningsfredagar får man använda sig av extremt jävla dålig svenska va? (Universitetsadjunkten/hygiensköterskan kunde ju inte ens stava till epidemi så då antar jag att jag är ursäktad.)

Inga kommentarer: