onsdag 14 september 2011

onsdag

1 kommentar:

SOFIE sa...

Eller hur! Hösten är en komplicerad årstid. Jag har precis samma problem. Man vill liksom inte klä sej för mycket så man känner sej påpylsad men samtidigt är det konstigt om man dyker upp i sommarklänning och leggings. VAR ÄR VÄGEN ATT GÅ? frågar jag mig ständigt. Nåja, snart är det oktober och då blir allt genast enklare. Med frosten och så menar jag.
Jag flyttar till Norrköping och vet inte vad jag ska göra. Jag vill bli nåt, men vet inte vad. Jag vill inte arbeta inom vården eller som lärare, så mycket vet jag hittills. Funderar på ekonomi, inte för att jag vet om det är lösningen på alla mina problem direkt.. Magnus har fått jobb på Swedol så han får dra in chashen tills vidare. :) Just nu går jag bara omkring och stampar hemma i pappas lägenhet. Har bott här i 3 veckor nu och är rädd att jag börjar få allergi, jag vill bo sjääälv i min egen lägenhet. Men snart, på fredag är det 2 veckor kvar tills vi flyttar! Yay!
Vad kul att både du och emilia pluggar skk! Hoppas att ni båda har hittat rätt i utbildningsdjungeln. :) KRAM