fredag 14 januari 2011

her morning elegance. icke existerande såklart.

Torsdagen den trettonde januari. 07.00 - Går av sista nattskiftet, trör i mig en macka, startar en tvättmaskin åt mormor, somnar. 14.00 - Vaknar äntligen, smsar Ribski. 16.00 - Kaffe med Ribski. Muchos trevligt. Bolaget, köpa gott vin. Handla fil(-mjölk) och mjölk. 18.00 - Hem och diskutera vardagen med mormor. Sy om en klänning till kjol. Äta fruktsallad. 21.15 - Promenad. Krockar med hela världen som givetvis varit på hockeyn och sedan ska promenera hem (alt. till sina bilar). Ser kexbilen vid lekparken och flinar lite fult för mig själv. 22.30 - Duscha, tv och tandborstning. I den ordningen. 00.55 - Tända ljus, Surfer Blood och Elle. Jag har haft sämre dagar.

2 kommentarer:

SOFÄ sa...

Jag har dig på bloglovin och upptäckte ett högst intressant (men något bittert och agressivt) inlägg med rubriken "som om att någon bryr sig i den här äckliga staden" dock verkar du redan ha raderat det. Upp med hakan Amanda. <3

wednesdaypie sa...

Ja, det var ett så orättvist inlägg som jag skrev efter att jag druckit vin. Jag kände mig helt enkelt tvingad att radera det. Det lät säkert mycket värre än vad det var. Jag hakar upp mig. Hähä, nu var jag rolig.