lördag 15 januari 2011

här kan man inte se båtarnas blåa ljus

- Jag har ätit saltlakrits och anispastiller så mitt hjärta går på högvarv.

- Är det inne/modernt/trendigt att vara snäll och politisk korrekt eller? När man är snäll för att det ska se bra ut. Det är så uppenbart vilka som inte är snäll egentligen. Men fine, låt de människorna gå runt och låtsas vara snäll.

- Varför säger man att jag verkar så lugn och avslappnad hela tiden. Jag tycker att jag är hispig och orolig hela tiden. Jag är tråkig och jag vet det.

- I dag är det lördag.

- Jag tycker att man vet för mycket om sina Facebookvänner. Jag bryr mig inte om någon bekant befinner sig i Köpmanholmen eller om någon annan bekant har urinvägsinfektion. Jag bryr mig inte heller att min systers bekanta "is in a relationship". Ändå lite addicitive. Tragiskt nog.

- Spotify är min bästa vän.

2 kommentarer:

SOFÄ sa...

DU VERKAR STRESSAD OCH HYPERAKTIV. JAG ÄR INTE SNÄLL OCH JAG VET DET (DU ÄR INTE HELLER SNÄLL AMANDA SÅ FÖRSÖK INTE!) IDAG ÄR DET SÖNDAG (HAHA, FAIL!)VILL DU INTE VETA NÅGOT OM DINA FB VÄNNER SÅ RADERA DEM! (TIPS FRÅN COACHEN!)... och okejdå, spotify är jättebra! :) KRAM

wednesdaypie sa...

Det är sannerligen söndag i dag. Versaler? Är hon upprörd?