onsdag 8 december 2010

swan kicks around my beautiful eyes. filthy and filthy.

Den här veckan har inte varit sysslolös. I måndags var hela den här veckan blank. Nu har, och ska, jag få jobba alla dagar utom lördag. Ganska sweet tycker jag. Jag har blött näsblod i tre dagar nu. Inte konstant såklart. Flottig lugg har jag också. Konstant såklart. Jag känner mig så fager. I dag fick jag höra att jag kisar när jag ler. Det har jag aldrig vetat om. När jag kom hem ställde jag mig framför spegeln och tänkte på något trevligt så att jag log. Jag konstaterade att visst fan kisar jag när jag ler. Sedan såg jag de begynnande kråksparkarna kring ögonen. Jag tvättade bort det obefintliga sminket och kletade in ansiktet med mormors anti-age-revitalift-typ-livsångest-creme. Nu ska jag sova och kanske prova att gråta. Det vore rätt kul om jag lyckades med det. Faktiskt.

Inga kommentarer: