tisdag 2 november 2010

a disgusting glass of rum and coke please

Det är tisdag och dagarna går apfort. Jag och Rebecka drog till Stockholm i helgen. Inga större förväntningar och så. Gillar ju som inte Erik Hassle (aka Könshårspojken) så jättemycket. Vi kickade igång fredagkvällen med mindre gott vin. Erik Hassle var i alla fall ganska ok efter lite tequila. Män från Finland dök upp. Jag kallade män från Finland för mustalainen (Typ det enda finska ord jag kan. Det betyder zigenare.) Hur som helst så var jag tydligen jättelik "that fucking icelandic singer.... Björk". Vet inte om jag kan ta det som en komplimang. Men roligt var det. Verkligen. Två roliga helger i rad. Och jag som tog ledigt båda helgerna. Underbar timing.

Nu ska jag spika upp en tavla på väggen. För den har stått på golvet jättelänge. Alltså verkligen jättelänge. Kanske flera månader. Kanske ett halvår? Fast ett halvår är ju inte så mycket nu för tiden.Quit hanging over me please.

Inga kommentarer: