söndag 11 april 2010

vampire weekend. bokstavligt talat.

Nu har jag sökt till högskolan. Trauma. Nåväl jag har ju gott om tid att ändra mig. 15 april är sista ansökningsdag. Idag är det den 11 april. Har gjort fruktansvärt oviktiga saker idag som att äta glass och lyssna på Hot Chip. Dammsugit och diskat har jag också gjort.

Det är pinsamt att jag inte ens passat på att njuta av det vackra vårvädret som denna söndag bjudit på.

Tänk om rädsla inte fanns. Då hade denna situation aldrig existerat. Inte för någon av oss. BESTÄM DIG FÖR JAG ORKAR INTE VÄNTA SÅ MYCKET LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!1ETTONEONE

2 kommentarer:

sofie sa...

Doris hälsar att syftet med hårsnoddar är att vara leksak till henne. Okej? Hajar du?
Dåså, tillbaka till vad jag vill säga! Vad har du sökt in på för utbildning? Distans eller "lokalt" ?:) Flyttar du till umeå får du se till att jag får komma upp o hälsa på dig! :)
Kram

RE sa...

svar: LÄTT! hädanefter måste jag ha med dig överallt så du kan utöva dina talanger på mitt hår.

btw. har lite panik. the sound of arrows finns inte längre i debasers kalender. what to do? WHAT TO DO?!