torsdag 18 februari 2010

so fresh you can taste the crunch

Mitt rum är möblerat om och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet. Att jag aldrig tänkt den tanken förut!? En sådan "obetydlig" förändring och det mesta känns genast lite bättre. Imorgon ska jag upp tidigt. Skönt egentligen. Är det också ett ålderstecken, att man börjar gilla tidiga morgnar? Sofia är på blixtvisit så jag ska hooka upp med henne imorgon för lunch eller något liknande som gör att man känner sig très chic! Hähä.

Haricots verts är verkligen jättegott på tal om ingenting. Idag har jag ätit väldigt många såna medan jag kollat på SATC.

Godnatt. Renbäddad säng.

1 kommentar:

Thomas sa...

Tänker att det vore skönt att få använda frasen "le soleil est au rendez-vous" som vi lärt oss på franskakursen men jag har en känsla av att det är lika vanligt förekommande som "it's raining cats and dogs".