söndag 21 februari 2010

den där heikki

Det är smärtsamt att erkänna det men jag nog har fastnat för caffe latte-hiphop (som Sebbe i Kartellen skulle ha sagt. Kartellen gör bara häftig, vass, hard core-hiphop). Jag menar, Snook, är inte det lite svängigt? Eller?

Kortdag på jobbet idag. Mums.

Ikväll ska jag äta cup of fruit. Det heter så. Inte fruktsallad. Det låter mycket chicare att säga cup of fruit. För så säger man i New York. Speciellt om man heter Carrie Bradshaw. Och man vill ju vara chic. Det vill man.

Den här veckan har Heikki Vesa verkligen fått till det angående skorpionens stjärntecken:
Kärleken visar sig från sin bästa sida och du skall även känna att du är omtyckt av många för dina fina egenskaper. Du är som en solstråle så vänlig. Idag tycks du mer planera kommande köp.

Klart som fan jag planerar mitt kommande köp, jag är ju nästan pank. Mensvärk har jag. Såatte, solstråle, jag? Kul prick den där Heikki alltså.

1 kommentar:

Emilia sa...

caffe latte-hiphop... vad ska man säga? säker på att vi är släkt?