onsdag 18 november 2009

precis hemkommen från stan

För de som inte vet om det så är det så att jag hoppat av min kurs i franska av olika anledningar. Därför blir jag oerhört irriterad när personer som inte har någon jävla aning om varför jag hoppar av kommer och säger att det är ”dumt” och ”onödigt eftersom det är så lite kvar”. Det är flera som påpekat dessa saker. Jag om någon borde väl veta att det är otroligt lite kvar av terminen men jag skulle ju knappast hoppa av en kurs (som jag tagit CSN-lån för att gå, stökat med en massa pappersjobb och annat skit) om det inte kändes som rätt val, eller hur? Om jag bestämt mig för att det är rätt så är det rätt och inte dumt. Jag klarar mig bra utan uppläxningar och visa ord för jag vet själv vad jag gett mig in på.

Men mitt i allt ihop så blev det här en riktigt bra onsdag och det var länge sedan jag kände mig så glad som jag är idag, tack!

Imorgon ska jag tvätta så att min kära vän Evelin har några rena lakan att sova i när hon kommer hit på fredag. Finbesök tre helger på raken, det är inte dumt det heller!

2 kommentarer:

sofie sa...

Hoho, vilka är det som kommer med dryga kommentarer? :/ Läskigt och jag förstår helt klart att det är ouppskattat.
På tal om Doris så mår hon bättre nu, tack för omtanken! =) Hon äter penicillin och äter och dricker så nu verkar allt bra igen. Tur det, jag var så orolig.

Kram

rebecka sa...

nämen, det visste jag inte :O
blir du ändå kvar i sthlm fram till jul?


ooooch vet du vad? jag fick hem min tokio hotel biljett idag :D :D :D hahah