onsdag 18 november 2009

där fick han så han teg

Man kan inte annat än hatälska deltagarna i Paradise hotel. Alla som såg första avsnittet vet att två av deltagarna hade sex med varandra. Första kvällen när de just hade träffats!? När Jackie och John startade igång sitt lilla projekt säger John "Men, alla kan ju se!" varpå Jackie svarar korkat "Vadå alla!?" samtidigt som hon vrider på huvudet för att snegla in i kameran. Ja, där fick ju pappa Svartenbrandt så han teg. Jag skäms verkligen när jag kollar på det men jag måste ju i alla fall se avsnitt tre då man får veta vad Andreas gör av sitt makthavande, och kanske får jag mig en glimt av avsnitt fyra och fem...

Nu ska jag se A Hard day's night, då slipper man skämmas när man tittar i alla fall.



















2 kommentarer:

rebecka sa...

aokej, ah det är ju klart :)
globen den fjärde mars :D

Emilia sa...

jag gillar inte att du nämner paradise hotel och a hard day's night i samma inlägg...