tisdag 24 november 2009

kuvärt

JAG HAR DET EMILIA!! Vet du varför jag blivit så dum på sistone? (jag råkade NÄSTAN stava kuvert som "kuvärt" och alldeles som "aldeles". Jag är inte så dum, det vet jag men på sista tiden har något gått snett)

- Jag har druckit chaite istället för kaffe.
- Det var väldigt länge sedan jag promenerade i de Butsjöböliska skogarna och balanserade på bryggan nere vid Ängestjärn.
- Jag har lyssnat på LCD Soundsystem oftare än Håkan.
- Varit utan "ERIKS UNDRAN" lite för ofta. (I senaste numret: "Om en kille går till sängs med en prinsessa, kan han då titulera sig som kunglig hovleverantör?" *erik hör käck trumvirvel i sitt eget huvud*. MIN UNDRAN (igen) - Har Erik ingen annan arbetsuppgift än att vara dum? Hur gammal är han och hur ser han ut? Hur skadades han som barn? Vem är han? VEM ÄR HAN?

Är ursäkten godtagen Emilia? Jag ber än en gång om ursäkt för alla parenteser, versaler och konstiga tecken. Nu ska jag ut och gå i skogen innan det blir mörkt ute.

2 kommentarer:

Thomas sa...

Det fåniga med namnet chaite är att chai betyder te så det blir tete.
Nu ska jag jobba vidare med mina franska glosor.

wednesdaypie sa...

Aha, det visste jag inte. Eller jo förresten kanske. Jag tänkte på att dom sa "chai" hela tiden när de drack te i Slumdog Millionaire. Bonne chance!