söndag 8 november 2009

jag lämnar allt jag har för en minut av värme

Helgen har gått i ätandets tecken (om man bortser från musiken då). Jag och Sara är bra på att äta, Wayne's har tjänat stora summor på oss i helgen vill jag lova.

En hel del skivor inhandlades, Sara gjorde ett klipp och kom över Kentboxen för bara 199 kronor. Hade det inte varit för att jag redan har flera av skivorna redan skulle jag nog slagit till jag med. Fast jag köpte deras nya skiva Röd istället och en hosttygkassehost till.

Min gamla klasskompis Elin har lyckats befinna sig på samma ställe som jag två gånger de senaste tio dagarna (lite läskigt med tanke på att jag inte sett till henne sedan långt innan studenten). Förra fredagen stötte jag på henne inne på toaletten på IKEA i Sundsvall och sedan stod hon mitt på T-centralen idag och såg väldigt vilsen ut.

Nästa helg kommer min kära vän Sofia och hälsar på. Marvelous, splendid! Det ser jag fram emot (hahaha, fatta Kenthumorn i att skriva emot). Tro mig, det är oerhört roligt.

2 kommentarer:

Emilia sa...

jag glömde skriva pie, så jag sökte bara så www.wednesday.blogspot.com.. jag började läsa och blev smått förvirrad. trodde du hade ändrat bloggen för att få den att verka mindre alternativ. det var lite läskigt

wednesdaypie sa...

Ja Emilia, du har det inte så himla lätt verkar det som! Den bloggen är ju för fasiken på engelska. Jag kan ju inte engelska, fast jag har gått IC.