söndag 29 november 2009

cameltoe

Det var en tjej som tipsade om dessa "ULTRA-SUPER-DUPER-HOT-HOT-HOT-PAPER-BAG-WAIST-PANTS" på sin blogg. Men jag undrar över dessa byxor, precis som med uggsen; Var är de snygga? Hur kan man se det? Jag trodde inte att man faktiskt suktade efter ett något som ger en* samma passform som ett par byxor på en äldre kvinna med magbråck. (Denna mening blev lika smashing och grammatiskt fel som "Eriks Undran")

* Meddelande till Kissie - så stavas faktiskt detta ord. INTE "än" som du alltid skriver. När vi ändå är i gång så kan jag ju nämna att det heter "ändå" och INTE "endå". Så nu känns allt mycket bättre. Jag har säkert fel nu bara för att jag gjorde en besserwisser-stjärna. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHHAHAHAHA, håller med dig till 100 % om dom där påsbyxorna / pettsooon