måndag 12 oktober 2009

lite mer mmmanson i livet

Acneärrad och fräsch. Mansons brudar måste ju vara extremt unshallow eller så är han ett extremt bra ligg. Det kom jag och Ida fram till idag. Undrar förresten om han är sådär tjejigt fåfäng att hans flickvän inte får se honom utan smink. Det tror jag. Hon skulle säkert göra slut om hon såg han utan smink, det var nog därför det tog slut mellan honom och Dita von Teese. Det är min tes (höhö, fatta "ordvitsen"). Vi får bara hoppas att hans senaste inte gör som jag och googlar på "Marilyn Manson utan smink" för då är det nog ute med förhållandet. Fast hon kan nog inte svenska.

Amanda säger:
haha nä kanske inte. Men alla har ju nåt positivt. även om man är yxmördare.

Ida säger:
hahaha!!jaa.. han kanske är väärtsa bra ligget! XD

Amanda säger:
Haha, ja man vet ju aldrig. Tjejerna kanske gick hem med han när de var stenpackade och sen upptäckte de att shieet. Vilken sexgud och sen kunde de inte ge upp honom. Det är min teori :D

Ida säger:
Haha DX
Klart min också!

1 kommentar:

Ida sa...

Yaaay! Allså, han såt übercreepy ut ju! D: