måndag 12 oktober 2009

jag letar fram den ryska folkvisan kamarinskaja med södra bergens balalaikor på spotify men var det någon som uppskattade det eller? nä just det

"Nä, inte fan köper jag sådant nuförtiden. Ta bara jordgubbsglass. Alla vet ju att jordgubbsglass inte innehåller riktiga jordgubbar. Jordgubbssmaken är ju utvunnet ur kemiska substanser som exempelvis olja eller bensin. För att inte tala om färdigrätter. Findus egna Biff à la Lindström ger mig riktiga rysningar. Jag lever bara på hemkok numera. Jag till och med maler min egen köttfärs ur köttstycken som jag köpt direkt från en slaktare. Inte konstigt att folk får cancer med tanke på vilka kemiska substaner de stoppar i sig."

Sa han och gick ut på balkongen och tände en cigarett.

1 kommentar:

sofie sa...

HAHA! Klockrent:D