torsdag 8 oktober 2009

ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör

Om två veckor åker jag förbi Övik en sväng. Trots att jag trivs bra här måste jag motvilligt erkänna att jag har hemlängtan. Jag saknar att vakna klockan två på natten av att syrran kokar nudlar. Jag saknar att vara spyless på framnäsbaren. Jag saknar att det är så litet att man kan gå till allt. Å andra sidan saknar jag inte framnäsbaren. Å andra sidan trivs jag att bo själv. Å andra sidan är det ganska behagligt med tunnelbana. Å andra sidan allt. Å andra sidan det.

Har jag sagt att jag trodde att George Clooney spelat James Bond? Jag hade fläskigt fel, tror jag åtminstone. Jag vet lika mycket om det som jag vet vilket lag Zlatan spelar i. Jag tror att han spelar fotboll i alla fall. Om jag inte fått det om bakfoten också..

3 kommentarer:

Ida sa...

Du måste komma och spela guitar hero :D

Anonym sa...

hmm, jo jag tror fan också zlatan spelar . / peettsooon

Anonym sa...

mina nattnudlar är ju hemliga!