söndag 18 oktober 2009

det är en vacker dag på stridbergsliden

Idag kom jag på att jag alltid pratar om samma saker med samma personer. Jag och Eve pratar alltid om killar och sparrisar. Jag och syrran pratar alltid om mat eller väldigt osannolika händelser. Jag och Sara pratar alltid om mens. Jag och mamma pratar alltid om TryggHansa försäkringspapper eller andra viktiga papper som borde postas. Och slutligen så är det jag och brorsan som pratar om datorer. Eller ja, jag pratar inte så mycket. Brukar alltid ringa till han och fråga smarta frågor som "Vad har jag för dator och varför funkar inte det programmet?". Och plötsligt börjar han prata ett främmande språk. Kanske är jag korkad men jag förstår verkligen inte vad detta betyder "Rambussen klarar inte av att cachea i takt med gpuns klockfrekvens." Då svarar jag följande "Tack så hemskt mycket för hjälpen, nu borde jag kunna ordna upp allt!"

1 kommentar:

Anonym sa...

haha igen. man måste ju skriva nå jävla bokstäver för att kunna skicka kommentaren. jag fick ANSHAD!