söndag 18 oktober 2009

chai-te och infettade läppar

Klockan är nästan halv tio och jag är inte trött på långa vägar. Jag sovde hos farmor i natt och jag fick panik när jag fortfarande var vaken vid halv fem när farmor var uppe för att ta medicin och en kopp kaffe. Jag hade något svårt att sova eftersom hela Vallentunas femtonåringar hade mopedparty utanför fönstret. Sen vaknade jag av att det ringde på dörren. Det var Håkan och Gunnel, de hade bakelser med sig. Mums, kunde inte få en godare frukost!

På tal om ingenting så har jag dessutom börjat ha näsdukar bredvid sängen. Snart är det väl dags att kvittera ut pensionen. Har jag förresten sagt att jag verkligen avskyr Basshunter? Jag är övertygad om att det är meningen att man ska hata hans Spotifyreklam och jag föll för den lätta. Jag är besviken på mig själv. Jag kan till och med erkänna att jag saknar Hej-jag-heter-Arvid-och-jag-gillar-Spotify-för-dom-har-alla-Lordis-skivor.

Nu dricker jag chai-te för jag får inte dricka så mycket kaffe har jag bestämt, det börjar bli onormalt mycket. Jag gillar inte känslan av att vara beroende av saker. Jag har samma "problem" med läppbalsam. Jag kan inte leva utan infettade läppar. Jag har ett mycket svårt liv. Svårt!

Inga kommentarer: