tisdag 1 september 2009

pucko

Idag köpte jag en muffin i en sån där automat på skolan. Det tog typ en kvart och då ljuger jag inte. Först och främst lyckades jag tappa ut alla småkronor som jag precis tagit upp ur väskan. Sen när jag knappat in numret för en muffin (nummer två för de som ville veta) lät maskinen som den skulle och sen kommer problemet; var plockar man ut den jävla kakan!? Ja, givetvis kunde jag ju ha använt min läskunskap då det fanns en stor lucka på sidan (på sidan liksom!!??) av automaten som det stod "push" på men det gjorde jag ju tyvärr inte. När jag sedan gick tillbaka till mina kurskamrater säger en av dem:

- Vad länge du var borta för att köpa kaffe? (som jag hade sagt att jag skulle göra)
- Eh, ja men det var så himla lång kö till toaletten.
- Jaha.

3 kommentarer:

musssstig sa...

Haha, typiskt amanda ljuger som vanligt :D

Sara sa...

Haha xD
Om den fågeln sätter sig i min hand. DÅ ÄR JAG SNÖVIT! :D

Denise sa...

haha Amanda! :D så det kan gå, men nu vet du vart du ska plocka ut din muffin till nästa gång! :)