fredag 25 september 2009

lön, lån, bidraaaaag

Alla glutenallergiker jag någonsin stött på (vilket handlar om ungefär 4-5 stycken) är otroligt magra. Antingen handlar det om att det är väldigt krångligt att laga till glutenfri mat (eller hitta på kaféer och restauranger) eller så är gluten fettbildande. Eller så kan man ju dra slutsatsen att det är en slump att jag endast mött magra glutenallergiker.

Förresten undrar jag verkligen vad grejen med longboard är. Alla som har en verkar ju bara gå runt och bära på dem. Kanske går jag och köper en imorgon som jag kan gå omkring och bära på. Jag vill ju också vara cool. Fast jag har inte så stora biceps så det går nog inte.

3 kommentarer:

ribski sa...

huuur får man in video från youtube på bloggen? :P

Ida O sa...

Förlåt att jag skriver så lama kommentarer här, men din blogg är nuförtiden nästan dagens höjdpunkt när man går igenom all bloggar på kvällen, eller det är den. Peace.

wednesdaypie sa...

Lama kommentarer? Jag tycker att det är roligt att nån kommenterar! Tack och tack Ida, verkligen! :)