måndag 24 augusti 2009

waynes coffeegeorge

Åh, jag är förälskad. Universitetet var inte alls så skrämmande som det såg ut. Inuti fanns många trevliga lärare och glada elever. Kursen börjar ju visserligen inte förrän imorgon men jag var där för att köpa mitt kurskompendium, fråga några dumma frågor och kolla runt lite. Fast jag verkade inte vara ensam om dessa dumma frågor. Det var en låååång kö in till expeditionen, det gjorde mig trygg av någon anledning.

Nu ska jag äta sen lunch (alt. tidig middag) för jag håller på att svälta ihjäl. Evelin, du skulle ha varit här för då skulle jag ha bjudit dig på en ännu godare tomatsoppa än Keldas. Sa jag förresten att jag är brunhårig numera?

3 kommentarer:

sofie sa...

Brunhårig? Hur hände det?:D Vad spännande det ska bli att se dig! =)
Ååh, du ska veta att det känns skönt att läsa om att du är positiv till den nya skolan, ger mig lite lugn i själen också.
Nej nu ska jag ut i tvättstugan åter igen!

Sara sa...

Åh! Jag vill se en bild!
Vad roligt att skolan verkar bra :)
Jag saknar dig!

Mustigt värre sa...

Haha!!! Du kommer snart förvandlas till en tomatsoppa tror jag!
Har du blivit brunhårig? :O:O Det krävdes alltså en flytt til Sthlm för att du skulle våga!!