lördag 31 maj 2014

obey your master

Har varit på så många konserter den senaste tiden att jag är
alldeles konsertbakis. Trött i fötterna blir en också. Fattar inte
tjejer som går på konsert i högklackat?! Fyfasen vilken sur biiiyatch en
skulle bli. Här är en av de bästa bilderna (I know?) från Justin Timberlakes
senaste spelning. Men vem kunde ana att han skulle vara så haaaawt? (Ja,
typ alla kanske men jag har ju ytterst tveksam musiksmak i många fall så jag
kan ju inte hålla koll på sådant där...)

Fotade tydligen detta när jag gick till skolan en dag?

Konsertbild #2. Robbie Williams, sittplats tack och lov!
Festade till det med klackeskor faktiskt. Sen tog jag av mig skorna
på bussen på vägen hem. Sedan fick jag inte i mina svullna kasslerfötter i skorna igen.
Kändes såhär ----> :-)

Selfie på högskolan.

Promenad i den tropiska sommarhettan (som försvann lika fort som
den kom...)

Långpromenad i solen  del  två.

Kände mig tvåhundra år gammal och fick dödsångest av
tanken att sitta hemma så tvingade med Allen på uteservering för att
dricka rosévin. Och bara det är ju en bedrift i sig eftersom Allen är en
sådan person som "går när en ätit/fikat/druckit klart". Jag gillar ju att
sitta och grisa/mysa länge och väl. Som de fantastiska 3 timmars-fikorna med
Eve, Emilia och Therese under gymnasietiden. Varje fredag efter psykologilektionen hade slutat.
Ååååhhh :´)

Fläskfrulle på balkongen!!!

Hittade en lekpark som det bara skrek skogsmulle om. Jag ville styra skeppet.

En dag åkte jag och Allen på ett byggvaruhus där det tydligen (?)
var självservice.

Åkte med dessa på Sthlm Fields för att se dragplåstret
Metallica (därav min koola rubrik till inlägget). Det var fint väder för att sitta under bar himmel och dricka öl...

...och som tur var kunde en köpa en jättekvalitativ regnponcho (läs; plastpåse)
för fem stycken guldpengar så vi höll oss varma och nästan torra hela dagen. 


Inga kommentarer: