lördag 18 januari 2014

Ja. Here we go again. En massa bilder osv. Snart ska jag titta på första avsnittet av Girls, säsong 3.

Har vart i en låååång promenadsvacka (haha ca 1 år eller
nåt...) men sjukt nog så återvände denna promenadlust
när det började snöa och blev snorkallt. Brukar ibland promenera
denna väg längs vattnet som sträcker sig ända fram till stan. Om
jag "råkar" gå förbi Allens jobb så brukar jag ringa ut honom för en
puss. Creepy Girlfriend Alert.

På promenad i Rocklundaskogen med en klassis.
Vet inte om de höll på att fixa konstsnö för skidspåret eller nåt men
snön var gulaktig och såg sjuk ut. Kändes som ett
science fiction-äventyr i sann kärnkraftsanda (den gula snön osv).

Obligatorisk gymselfie à la "kolla vad duktig jag är".

Grät för att jag var så uttråkad förra lördagen
så Allen ba "bio och restaurang?" och jag svarade
"bara mat, tack." (nej, inte alls tillsnickrad konversation).
Och mat blev det. I mängder. På Indigo. Tapasbricka.

Jävligt trött och svullna ögon men sminkad ville jag vara.

"åh jag har så dålig hy" gnäller jag cirka 18 ggr i
veckan. Så tvättar jag bort sminket 2 dagar av 7 lol.
Nån mudmask från glossybox.

En dag gjorde jag blåbärsglass av kvarg, blåbär, vaniljpulver och honung.
Inte som glass, egentligen. Men gott om man som jag har nåt "sjukligt"
sockerberoende. *utvecklar diabetes*

Tror att jag gillar dessa glasögon också. Tur att jag är
så snål att jag hinner vela och prova ca 1000 par innan
jag kommer ta tummen ur och faktiskt beställa.

Detta är en fin tapet på ett kafé.

*tror jag är Rollergirl*

Inga kommentarer: