måndag 7 oktober 2013

Jag har inte gjort många knop sedan hösten dök upp, låt oss titta på dessa ineffektiva veckor;

Ja, jag vet. Jag skulle egentligen behöva en manikyr.
Men naglarna blev ju bra. Matchade med leoklänning
för den riktigt djuriska looken.

Åkte till Ullared och hamnade i scented candle heaven.

Köpte en hatt som jag faktiskt tyckte att jag var höstfin i.
Det tyckte inte min syster. 

Vacker höstbild från vårt vardagsrumsfönster.

Fixade nya fönsterlampor som jag är helnöjd med.

SELFIE IN THE MIRROR.

Det här är jag en tråkig/ensam fredagkväll.

Gick på Myrorna och hittade glaset som den onda
drottningen i Snövit dricker sin förvandlingsdryck ur.

Ni vet sådana där störiga tjejer som pratar om sin snubbe hela tiden
och gärna instagrammar honom i tid och otid. Jag är en sån tjej.

Inga kommentarer: