måndag 22 april 2013

Bilder från senaste tiden del två.

En dag la jag en tung make up och fixade delad kort lugg
så att jag påminde starkt om Anna Lindmarker.


En annan dag drack jag skumpa på blanka eftermiddagen. Sen mötte jag
upp Allen på stan inför en helkväll med hockey, middag på
stan och konsert därefter. Slocknade som en stock den kvällen.


Så här kan man se ut när man fått vänta liiite för länge
på mat.

Nån eftermiddag trodde jag tydligen att man måste
ha med sig en kompis i bilen i Sverige.
Min mor visste att så inte var fallet.

Allen skulle köpa en ny vårjacka och provade flera dyrgripar
men hittade den som satt bäst på Myrorna.


En dag åkte jag och Sandra till Stockholm för att gå
på musikal. Vi gick till butiken Coctail på Bondegatan där de har
några av världens finaste prylar och några lite mer tacky.
(KÖP NECESSÄREN MED BAMBI TILL MIG TACK! DEN
MED RÄVEN GÅR OCKSÅ BRA!)
Gillade den butiken väldigt mycket.


Sofia hostade inflyttningsfest. Här är Evelin som ville veta
allt om att "åka dit" av Allen som är jurist.


Solig men blåsig dag. Medborgarplatsen. Mätt efter en Whopper Meal och
väntar på att Jesus Christ Superstar ska börja. Sandra
fotograferade.

Man blir alltid så hungrig och trött när man smakråds-shoppare.
Tur att det fanns sköna fåtöljer i alla fall!
Åt detta tre dagar i rad pga gott och för lat att tillaga
någon varm mat. Folk i lunchrummet kan ju i alla fall få
tro att man är något slags hälsofreak!!!

 



Min syster laddade upp denna bild från forna tider.
Blev chockskadad (jag står alltså till vänster).
Jag hade tydligen tänkt att klä upp mig fint
(...........Frågor på det? Vi skulle ju trots allt äta go' mat'n på Näske Krog)
i ljusblå fleecejacka och slitna jeans från OHIO som jag köpte för 300 kr 
på klassresan till Stockholm när jag gick i sexan.
  
Provade en svart långklänning igår. Måste ju ha en ny inför sommaren.
Eftersom jag har så få svarta klänningar menar jag.......... Spetsgrejen
provade jag bara pga fin eftersom jag inte betalar 500:-
för "nästan luft".

Jesus Christ Superstar! Jag och Sandra ba "guuud,
lyckades få en bild på Ola när han har utsträckta armar!"

Tränar faktiskt fortfarande regelbundet på gym.
Det trodde man ju inte om mig. Ja, det var nog allt för
denna gång. Tjingeling! eller Hejdå! eller vad man nu säger!
(Notera att jag är så jävla romantisk att jag lämnar gölliga
lappar på spegeln till  *KiLlEn*.)



Ehhehehe.


Inga kommentarer: