torsdag 29 november 2012

Sing me a swing song and let me dance. Har sådär lagom vaknat upp ur mitt iPhone-koma. Har varit nästan outhärdlig de senaste 10 dagarna men nu har användandet sjunkit till en lite mer sund nivå. Det är ju bara en telefon for christ's sake! Tänkte lägga upp lite onödiga bilder (som vanligt) från senaste tiden.


Ida är fodervärd åt två nakna tjejkatter! Är verkligen avis de luxe!!!
Fick träffa kissemjauarna (ja, det heter så!) sist jag var i Övik.

Här är mammy och pappy! :))) De var uppklädda och
eleganta för vi hade varit på begravning.

Rödvin dracks ur dessa extremt ergonomiska glas. 

Vill ha en sån här sexarmad (säger man så???) taklampa.
Fast vill ha en lite mer Fransk bordell à la 40-talet, om man förstår hur jag menar...

Baconlindad fläskfilé! Mumzzzz!

Världens bästa A fyllde 27 och det måste man fira
med rosor...

...och dekorerad kladdkaka (eftersom det är
godare än tårta!).


Är för tillfället i en liten pluggsvacka, men man gör ju sitt bästa!
Leka med iPhone. Hejhej spegel på väggen (läs dörren) där!

Köpte H&M-skor som gör att fötterna blöder. Men vad gör man
inte för sin pazzion for fazhion....................................


Kunde aldrig tro att jag skulle vilja ha virkade bakverk men
en dag kom A hem och ba "Jag har en present till dig.
Tror att du kommer gilla den, känns som du..." 

Tycker att de är hur fina som helst! :))) Tack A!
 Men känner ändå
"Ser jag ut som en tjej som gillar virkat fika liksom?"
Tydligen!

Brukar leka med A's pimp watch när han inte
är hemma. Första gången jag tog på mig den
fick jag inte av den och fick panik och missade bussen
som jag tänkte åka med.

Gick på bio med Sandra, Sofia och Evelin. Skrattade gott
åt vampyrernas kvicka rörelser. Ni vet "I'll be in the
attic" och så hoppar han två-tre våningar upp till vinden.
Sjuuuukt realistiskt!
Är nog mer Team Potter än Team Twilight (för
Harry Potter-filmerna är mycket mer realistiska!)

Synpunkter på detta sinnessjuka? Nä, tror inte
det va. Glittrande korvfingrar är ju gölligt.

Hej, har inte tvättat håret på hela veckan pga tenta.
Tänk vad ett filter kan göra.

Nyvaken i sängen. Mmm, sensuella isabella!
Har även botox i läpparna varje morgon.

Och igår bokade jag och A en kryssning till Tallinn dagarna innan
nyårsafton. Längtar mest till middagsbuffén, stela lakan att
sova i och eventuellt handla något i Taxfree-shoppen. Kanske
även smita ner i baren på kvällen och kolla på folk som dansar.
Förra gången stirrade vi på en tjej som var klädd i naked
dress och allt, hon fick ragg (Viktig info liksom.
 
The creepiest couple-varning på oss??? hehe)
Naked dress.

Annars är ett av mina största nöjen att gissa vad det
står på de ryska sidorna som A jämt surfar omkring
på. Se exempel nedan:

Köp min perfekta melonrumpa!- 1 kr för allt!
Finns en risk att det mest är jag som tycker det
är zkoj! Men; YOLO!

Inga kommentarer: