onsdag 6 juni 2012

hey lloyd i'm ready to be heartbroken

I går var jag med Kostymhitler på shoppingrunda. Jag tyckte alla kostymer satt som en smäck men å andra sidan, vad vet jag om "fula sömmar" och "icke smutsavvisande tygkvalitet"? Men sitter den liksom bra eller riktigt bra?!


I morgon har jag tenta, det är därför jag bloggar och inte pluggar. Det kan vem som helst förstå.

Nationaldagen? Den har gått mig spårlöst förbi.

Swagswagswag. Jag har Justin Bieber på hjärnan. Don't tell anyone. Önskar att Al hade sned hjälmfrisyr, just like Bieber.


Nu måste det bli massa plugg innan det är dags att sova. Måste ju inviga min nya bäddsoffa!

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Camera Obscura! <3

Hoppas det går bra med tentorna. Mina gick nog helt okej, tror jag, men med min tur så får jag väl något fånigt slarvfel på läkemedelsberäkningen så att jag får göra om den... suck.