söndag 29 april 2012

stockholms natt är dränkt i ljus det enda jag saknar här nu är du

I dag har det varit varmt. Eller ganska varmt i alla fall. I dag kan man vistas ute utan jacka, tänkte jag. I dag kan man vistas ute i hotpants, tänkte någon annan.

Hemtentan har jag skrivit färdigt. Den ska in på fredag. Känns jävligt moget att kunna låta texten "vila ett par dagar innan finputsning och inlämning."

Och nu har det lossnat (fyfasen vilket fult ord, stavas det ens så?! Ja, sa google.) för mig och Krunegårds nya.

Sandra säger att jag är lik Marion Cotillard (vem det nu är) som är med i Contagion?! På google hittar man bara bilder på en tjej med väldigt sotade ögon. Jag vet precis (PRECIS!) hur "bra" jag passar i sotade ögon. Oj, nu blev det sidospår. Nämen, hur som helst, ser inte likheten. Sa jag förresten att jag ska på Popaganda i sommar?! Nä, tänkte väl det! Hur bra? Typ asbra! :)))

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Typ asbra!
(Och jo, ni ÄR lika. Sådetså!)