torsdag 5 april 2012

Om man var en knubbig stadsduva kunde man äta uppkastad mosbricka till lördagsbrunch.

Långhelg! Påskhelg! Första veckan på praktiken avklarad! Gick in i duschen, helt smurrig och hålögd. Nu luktar jag Prada Candy och kokos. More is more. Sedan penslade jag mina naglar med ett tjockt lager lack bara för att jag vet att jag får ha det hemma men inte på praktiken. Sedan åt jag fransk nougat och hälsofil till middag. Here comes your man lyssnade jag på. Fick höra att jag är snällast i världen.

Hålögd och snäll som jag är går jag ut på en promenad för att någon måste få känna hur gott jag luktar. Sedan ska jag tänka på larynx och mitos innan jag somnar.

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Hörrudu! Det blev inget Norrköping i helgen. Bestämde mig för plugghelg istället. OCH, om du vill, en Sandra&Amanda-helg. Eller kanske inte hela helgen, då driver jag dig kanske till vansinnets gräns. Men en stund i alla fall? Påskfika/påskvin/whatever? :)