fredag 13 april 2012

Nu är det fredag den trettonde, igen! Tyckte att det var nyss?!

 Börjar inte praktiken förrän klockan två men har varit uppe sedan tidigt i morse. Slutar så sent som klockan tio i kväll. Valfritt dessutom... Jag menar,  har en 22-årig tjej något bättre för sig en fredagkväll än att "jobba" gratis? Nåväl, blir kul att se hur kvällsrutinerna ser ut på sjukhuset. Så himla modernt sjukhus kan tilläggas. Tv-apparaterna på salarna är större än jag vet inte vad och nummerskyltarna på dörrarna är elektroniska och fina *lättimponerad?!* Känns som att jag har en biroll i Grey's Anatomy varje gång jag går dit *blickar ut över helikopterplattan*.

Ah men tyyyp.

Men, det finns en oläst Elle och en chokladkaka som hade ramlat bakom kastrullerna och återfunnits och en vitlöksstinkande matlåda så att jag kan nattsudda lite när jag slutat. 

1 kommentar:

SOFIE sa...

Sounds like a marvellous evening! :D